Kes maksab transpordikulu?

Müüja saab oma toodete transpordivalikuid seadistades määrata, millist hinnalisa ta tulenevalt Omniva, SmartPosti või DPD paki suurusest soovib kaubale määrata. Müüjal tuleb avada toode oma Yaga poes, klõpsata nupule „Täienda tooteinfot“ ja valida transpordiviisiks näiteks SmartPost -> Paki suurus S+ 2.99€. See tähendab, et Ostja tasub ostu sooritamisel koos toote hinna ja Ostukaitsega ka transpordikulu. 

SmartPosti, Omniva ning DPD puhul genereeritakse igale tellimusele ostu hetkel automaatne pakikood (SmartPosti puhul uksekood, Omniva puhul pakikood ning DPD puhul PIN-kood), mis muudab Saatja jaoks paki juba eelvormistatuks (s.t. sihtkohta ega Saaja telefoninumbrit enam pakile märkima ei pea) ning automaadi juures raha välja käima ei pea. 

Aktiveerides transpordiviisiks „Kokkuleppel“ või „Ostja tuleb järele“, tuleb võimalik kaasnev transpordikulu osapooltel omavahel kokku leppida. Sellisel juhul transpordikulu läbi Yaga tasuda ei ole võimalik.

Transpordiviiside seas on valikus ka „Saatmine ühe pakina“. Kui Müüja on selle valiku oma toodete puhul sisse lülitanud, siis saab Ostja sellest poest korraga osta mitu toodet, tasudes vaid ühe transpordikulu eest. Pärast esimese toote ostmist ja selle eest transpordikulu tasumist avaneb Ostjale ühe tunni pikkune ajaaken, mille sees on Ostjal võimalus sellest samast poest kõik järgnevad ostud teha ilma täiendava saatekuluta. 

NB! „Saatmine ühe pakina“ puhul rakendub kogu ostule esimesena sooritatud ostul märgitud kapisuurus.

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust