Pakk on postitatud aga kaup ei ole minuni jõudnud.

Kui 3 tööpäeva jooksul peale eseme postitamist pole Sa saanud SMS-i mis teavitab paki kohale jõudmisest, siis tasub selle kohta uurida. Võta kindlasti arvesse, et pühade, eelkõige jõulude ajal, liiguvad pakid aeglasemalt. Alustuseks suhtle Müüjaga ning küsi pakinumbrit (triipkoodi), mille põhjal on Sul Omniva, Smartposti ja DPD kodulehelt võimalik vaadata paki asukohta. 

Ei saa Müüjaga ühendust? siis tasub alustuseks helistada ise Omnivasse (661 6616), Smartposti (60 11 000) või DPD-sse (613 0000), kus saad paluda telefoninumbri järgi kontrollida, kas antud numbrile on postitatud pakk ning saad teada paki asukoha. Kui sellel numbril pole teele pandud ühtegi pakki, siis suure tõenäosusega sai tellimuse esitamise või postitamise käigus kirjutatud lahtrisse ebakorrektne telefoninumber. Lisa abi saamiseks võta ühendust Yagaga (yaga@yaga.ee).

Pakile lisatud vale telefoninumber? Sellises olukorras ei ole oodata ka SMSi, mis kutsuks Sind pakile järgi minema. Hullu ei ole kuna kui suudad leida üles oma paki (pakinumbri järgi või tead valesti sisestatud telefoninumbrit), siis on Sul Omnivasse/Smartposti/DPD-sse helistades võimalik see suunata ümber oma õigele numbrile. Selle tulemusena saad ka eelmainitud SMSi.

Ajapiirang 7 päeva (võib varieeruda) Kui pakiautomaadist ei võeta pakki välja 7 päeva jooksul, siis saadetakse pakk automaatselt tagasi Müüjale. Sellisel juhul tuleb paki kättesaamiseks tasuda uuesti ka postikulu. Telefoni teel on võimalik hoiuaega ka vajadusel pikendada, kuid seda tuleb teha õigeaegselt helistades ülevalpool välja toodud numbrile.

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust