Pakk on postitatud aga kaup ei ole minuni jõudnud.
Kui 3 tööpäeva jooksul pärast seda, kui Müüja on paki teele pannud pole Sa saanud SMS-i, mis teavitab paki kohale jõudmisest, siis tasub selle kohta uurida. Võta kindlasti arvesse, et pühade, eelkõige jõulude ajal, liiguvad pakid aeglasemalt. Paki teekonda saad jälgida jälgimiskoodi abil, mille leiad, kui avad menüüs Minu ostud --> Lisainfo --> vajuta aktiveeritud pakikoodile. Kui olete Müüjaga teinud transpordi osas eraldi kokkuleppe, siis alustuseks suhtle Müüjaga, et küsida temalt paki jälgimiskoodi..
Ei saa Müüjaga ühendust? Kui pakk on postitatud Smartposti, Omniva või DPDga, siis võta ühendust otse kullerfirmaga, et uurida paki staatust. Kullerfirmale tuleb kindlasti edastada paki jälgimiskood, mille leiad Menüü --> Minu ostud --> „Lisainfo“ nupp -> Transpordiviis.
Omniva klienditeenindus -> 661 6616, info@omniva.ee
Itella klienditeenindus -> 60 11 000, info@smartpost.ee
DPD klienditeenindus -> 613 0012, teenindus@dpd.ee
Tellimusse on lisatud vale telefoninumber? Sellises olukorras ei ole oodata ka SMSi, mis kutsuks Sind pakile järgi minema. Hullu ei ole, kuna kui suudad leida üles oma paki (pakinumbri järgi või tead valesti sisestatud telefoninumbrit), siis on Sul Omnivasse/Smartposti/DPD-sse helistades võimalik see suunata ümber oma õigele numbrile. Selle tulemusena saad ka eelmainitud SMSi.
Ajapiirang 7 päeva (võib varieeruda) Kui pakiautomaadist ei võeta pakki välja 7 päeva jooksul, siis saadetakse pakk automaatselt tagasi Müüjale. Sellisel juhul tuleb paki kättesaamiseks tasuda uuesti ka postikulu. Telefoni teel on võimalik hoiuaega ka vajadusel pikendada, kuid seda tuleb teha õigeaegselt helistades ülevalpool välja toodud numbritele.