Kauba tagastamine

Ostjal on õigus toode tagastada, kui see erineb olulisel määral kuulutusel esitatud toote kirjeldusest või fotost. Ostja peab Müüjat või Yaga tagastamise soovist teavitama 48h jooksul peale kauba kättesaamist. Lisaks ei tohi Ostja kauba tagastamise soovi korral vajutada "Kaup käes" nuppu, kuna sellel juhul kantakse raha Müüjale edasi ja loetakse tellimus lõpetatuks. 

Kauba tagastamine toimub järgnevalt:

  1. Ostja võtab peale kauba kättesaamist Müüjaga ühendust ja informeerib Müüjat kauba tagastamise soovist ja põhjustest;
  2. Ostja ja Müüja lepivad kokku, kuidas kaup tagastatakse - kas pakiautomaati või muul viisil (kui kokkulepet ei saavutata, siis sekkub Yaga);
  3. Ostja paneb kauba teele 72 tunni jooksul (kui ei ole kokku lepitud teisiti) tasudes tagastamise postikulu. Postitamise tšekk tuleks alles jätta;
  4. Müüja vajutab tellimusel "Katkesta" nuppu, kui ta on tagastatud kauba kätte saanud;
  5. Yaga kannab raha Ostja Yaga kontole täies ulatuses tagasi (toote hind ja esmane postikulu).

Ostja ja Müüja võivad alati omavahel kokku leppida muu kauba tagastamise viisi.

Ostja ei tohi Müüjale kaupa enne tagasi saata, kui omavahel on saavutatud kokkulepe. Kui Ostja ja Müüja ei jõua kokkuleppele või ei saa üksteisega ühendust, siis võib abi saamiseks kirjutada Yagale aadressil tugi@yaga.ee. Yaga teeb vajadusel olukorra lahendamiseks Ostjale ja Müüjale lisapäringud. Kui üks osapooltest ei vasta päringule 48h jooksul, võib Yaga teha otsuse teise osapoole kasuks. Tagastamisõigus kaob kui kauba kättesaamisest on möödas rohkem kui 48 tundi ja Ostja ei ole antud teemal läbi Yaga ühendust võtnud Müüjaga või/ja kasutajatoega. 

Juhime siinkohal tähelepanu ka sellele, et “Tooteid tagasi ei võta” või “Tagastus pole võimalik” tüüpi kirjad poe kirjeldustes ei oma mingit alust, sest need lähevad vastuollu Yaga kasutaja lepingu tingimustega. Seega on Ostjal alati õigus ülevamal pool mainitud tingimustel toode Müüjale tagastada.

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust