Pakikoodiga paki saatmine: SmartPost

Igale SmartPostiga tellimusele genereeritakse ostu hetkel automaatne pakikood, mis muudab Saatja jaoks paki juba eelvormistatuks (s.t. sihtkohta ega Saaja telefoninumbrit enam pakile märkima ei pea, küll aga tuleb pakile peale kirjutada saatmiseks kasutatav uksekood). Tellimuse laekumisel saad uksekoodi koos tellimuse kinnitusega emailile. Lisaks on uksekood nähtav oma poes tellimuste alt (Menüü => Minu pood => Tellimused => Lisainfo => Pakikood). 

Kuidas uksekoodiga pakki saata?
  1. Paki saadetav ese korralikult ära ja kirjuta pakile peale uksekood, loe selle kohta lähemalt SIIN.
  2. Mine lähima Itella SmartPosti automaadi juurde (Pane tähele, et pakke saab saata vaid sinistest pakiautomaatidest).
  3. Vali ekraanilt Saada pakk => Uksekoodiga.


  4. Sisesta uksekood pakiautomaadi ekraanile.
  5. Aseta pakk sobiva suurusega kappi.
  6. Uksekoodi kasutamisel märgib Yaga süsteem mõne aja jooksul Sinu toote automaatselt väljastatuks = Ostja saab teavituse, et pakk on teel.
  7. Sihtkohta jõudes saab paki saaja sõnumi, millega saab ta paki automaadist kätte.

NB1! Itella SmartPosti pakiautomaadid pakisilte ei väljasta.

NB2! Uksekood on Itella SmartPost puhul seotud kindla kapi suurusega, mille oled eelnevalt Yagas oma tootele määranud. Kui pakiautomaadi juures selgub, et valitud kapp on liiga väike, siis helista pakiautomaadil oleval Itella SmartPost kasutajatoe numbrile ning palu endale avada suurem kapp. PS! Veendu, et oleksid pakile kindlasti uksekoodi peale kirjutanud.

NB3! Iga eraldiseisev pakk on seotud kindla pakikoodiga. Kui Ostja on vormistanud mitu ostu ühe pakikoodiga, siis peab kogu tellimuse pakkima ühte pakki. Mitut pakki sama koodiga ja samas kapis postitada pole võimalik. 

NB4! Pakikood on aktiivne vormistamise hetkest alates üks kuu (30 päeva), seejärel tühistatakse pakikood automaatselt Itella SmartPosti süsteemi poolt. 

NB5! Valge pakiautomaat pakikoodiga pakkide saatmist ei võimalda.

Itella SmartPosti teenuse osutamise tingimustega saad tutvuda SIIN. Kui vajad pakiautomaadi juures paki postitamisega abi, siis palun võta ühendust Itella SmartPosti klienditeenindusega (60 11 000)

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust