Pakikoodiga paki saatmine: Smartpost

Igale Smartpostiga tellimusele genereeritakse ostu hetkel automaatne pakikood, mis muudab Saatja jaoks paki juba eelvormistatuks (s.t. sihtkohta ega Saaja telefoninumbrit enam pakile märkima ei pea). Tellimuse laekumisel saad uksekoodi koos tellimuse kinnitusega emailile. Lisaks on uksekood nähtav oma poes tellimuste alt (Menüü => Minu pood => Tellimused => Lisainfo => Pakikood). 

Kuidas uksekoodiga pakki saata?
  1. Paki saadetav ese korralikult ära, palun loe selle kohta lähemalt SIIN.
  2. Mine lähima Itella Smartposti automaadi juurde (Pane tähele, et pakke saab saata vaid sinistest automaatidest).
  3. Vali ekraanilt Saada pakk => Uksekoodiga.


  4. Sisesta uksekood pakiautomaadi ekraanile.
  5. Aseta pakk sobiva suurusega kappi.
  6. Uksekoodi kasutamisel märgib Yaga süsteem paari minuti jooksul Sinu toote automaatselt väljastatuks = Ostja saab teavituse, et pakk on teel.
  7. Sihtkohta jõudes saab paki saaja sõnumi, millega saab ta paki automaadist kätte.
NB1! Uksekood on Itella Smartpost puhul seotud kindla kapi suurusega, mille oled eelnevalt Yagas oma tootele määranud. Kui pakiautomaadi juures selgub, et valitud kapp on liiga väike, siis helista pakiautomaadil oleval Itella Smartpost kasutajatoe numbril ning palu endale avada suurem kapp.
NB2! Iga eraldiseisev pakk on seotud kindla pakikoodiga.  Kui Ostja on vormistanud mitu ostu ühe pakikoodiga, siis peab kogu tellimuse pakkima ühte pakki. Mitut pakki sama koodiga ja samas kapis postitada pole võimalik. 
NB3! Pakikood on aktiivne vormistamise hetkest alates üks kuu (30 päeva), seejärel tühistatakse tellimus automaatselt Smartposti süsteemi poolt. 
NB4! Valge automaat pakikoodiga pakkide saatmist ei võimalda
Tutvu ka Itella Smartposti teenuse osutamise tingimustega SIIN.

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust