Mida teha, kui pakk ei ole kohale jõudnud?

Postitasid paki pakikoodiga, kuid see ei ole Ostjani jõudnud ning jälgimiskoodi abil näed, et pakk pole mitu päeva liikunud ning on justkui pidama jäänud?

Palun võta ühendust otse kullerfirmaga, et nad saaksid tekkinud olukorra lahendamisega Sind aidata.

Omniva klienditeenindus -> 661 6616, info@omniva.ee

Itella klienditeenindus -> 60 11 000, info@smartpost.ee

DPD klienditeenindus -> 613 0012, teenindus@dpd.ee

Kõige tõenäolisemalt on pakilt pakisilt ära tulnud ning pakk ootab sorteerimiskeskuses tuvastamist. Sinult küsitakse lisainfot paki välimuse ja sisu kohta, et pakk tuvastada ning see edasi Ostjani suunata.

Kullerfirmal ei õnnestu paki asukohta tuvastada ja pakk on kadunud?

Juhul, kui selgub, et kullerfirmal ei õnnestu paki asukohta tuvastada, tuleb Sinul Müüjana esitada kullerfirmale kahjunõudeavaldus, taotlemaks kompensatsiooni kaduma läinud paki eest ning seejärel tellimus Yagas katkestada, et Ostjale raha tagastada.

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust