Yaga poe haldamine

Kas soovid olla oma Yaga poe ja tellimuste haldamisel efektiivsem? Altpoolt leiad näpunäiteid, kuidas navigeerida oma Yaga poes nagu professionaal ja kuidas saada edukaks Müüjaks.

Selles artiklis kajastatavad teemad: 

  • Peida/näita funktsioon
  • Saatmine ühe pakina – mis see on?
  • Sooduskoodid
  • Puhkepaus (poe ajutine peatamine)
  • Asukoha muutmine

PEIDA/NÄITA FUNKTSIOON

Kas soovid toodet Ostjale reserveerida, või ajutiselt oma Yaga poest peita? Seda saab teha peida/näita funktsiooni abil.

  1. Kliki tootel, mida soovid peita.

2. Kliki „Peida“ nupul, et toode peita. 

3. Kui toode on peidetud, siis tekib sellele peale kiri „Peidetud“, mida vaid ise oma poes näed. Kuniks toode on peidetud, ei kajastu see otsingumootorites ega ole nähtav ka nendele kasutajatele, kes on toote endale meeldivaks lisanud.

PS! „Peidetud“ toode liigub Sinu poes müüdud toodete sekka ning kajastub selles järjestuses, millal toode on lisatud (s.t. võib olla müüdud toodete vahel).

4. Toote saad uuesti nähtavale tuua, klikkides nupul „Näita“.

Veel võimalusi peida-näita funktsiooni kasutamiseks:

  • Lähed puhkusele? Kolid? Saad kasutada seda funktsiooni alati, kui soovid oma poe mõneks ajaks pausile panna = keegi ei saa seni Sinu poest oste sooritada, kuni taas tooted nähtavaks muudad  :)
  • Juhul, kui Sa pole oma Yaga kontole 60 päeva jooksul sisse loginud, peidetakse kõik tooted Sinu Yaga poest automaatselt. „Näita“ nupu abil saad taas ka kõik sellised tooted oma poes nähtavale tuua.

SAATMINE ÜHE PAKINA - MIS SEE ON?

Müüjana saad toote lisamisel ise valida, kas soovid oma tooted ühele Ostjale sama pakina saata :)


Kui oled selle valiku võimaldanud, siis pärast esimese toote ostmist ja selle eest transpordikulu tasumist avaneb Ostjale ühe tunni pikkune ajaaken, mille sees on sellel samal Ostjal võimalus Sinu poest kõik järgnevad ostud teha ilma täiendava saatekuluta.


NB1! Pane tähele, et kõik esemed ei pruugi ühte kappi mahtuda ning Müüjana pead sellega arvestama :) Juhul kui tead, et suuremaid esemeid (jalanõud, mantlid jmt), mahub korraga kappi vaid üks, siis saad funktsiooni „saatmine ühe pakina“ nende esemete puhul välja lülitada. Kui mõnel Ostjal on soov siiski mitu suuremat eset korraga osta, siis on võimalus aktiveerida suurem (nt L) kapp. 

NB2! Iga eraldiseisev pakk on seotud kindla pakikoodiga. Kui Ostja on vormistanud mitu ostu ühe pakikoodiga, siis peab kogu tellimuse pakkima ühte pakki. Mitut pakki sama koodiga ja samas kapis postitada pole võimalik. 

SOODUSKOODID

Kui rakendad enda poes mõnda sooduskoodi, siis on oluline, et ka Sinu poe külastajad seda teaksid. Seega lisa kood alati oma poe ja/või toote kirjeldusse. Lisaks jaga seda enda jälgijatega sotsiaalmeedias ja soovi korral võid selle kohta ka eraldi visuaali kuulutusena luua :) 

Sooduskoodi loomine

  1. Liigu menüüribalt „Minu pood“ vaatesse
  2. Klõpsa vahekaardile „Sooduskoodid“
  3. Klikka „Genereeri uus sooduskood“, pane sellele nimi ja vali soodustuse suurus - saad valida, kas soovid soodustust luua protsentides (%) või summapõhiselt (€)
  4. „Salvesta sooduskood“

Koodi kehtivust saad reguleerida “Staatus” nupu kaudu. Kui nupp on aktiveeritud, on vastav kood kehtiv, kui mitte, siis mitteaktiivne.

Hea teada:

  • Sooduskoodid on tõstutundlikud.
  • Sooduskoodid kehtivad ainult toote hinnale, mitte transpordile ning iga ostu puhul saab korraga kasutada vaid ühte sooduskoodi.
  • Soodustust ei rakendata toodetele automaatselt. Soodustuse saamiseks peab Ostja olema sooduskoodist teadlik ning selle käsitsi sisestama ostu tehes. 

PUHKEPAUS

Kas lähed puhkusele või Sul ei õnnestu pikema aja jooksul pakke postitada? Sellisel juhul saad oma Yaga poe ajutiselt pausile panna, mis tähendab, et selle aja jooksul ei saa Ostjad Sinu Yaga poest uusi oste sooritada.

Kuidas seda aktiveerida?

Ava Menüü → Seaded → Profiil → Panen poe pausile ja ongi kõik 🙂


Kui oled oma Yaga poe ajutiselt pausile pannud, ei saa Ostjad Sinu Yaga poest oste sooritada. Toodete vaatamine ja meeldivaks märkimine on jätkuvalt saadaval, ning samuti sõnumite saatmine Sulle.


Hea teada:

  • Puhkepausi ei saa sisse lülitada, kui Sul on väljastamata tellimusi. "Kaup väljastatud" staatuses olevad tellimused ei mõjuta poe pausile panemist.
  • Kui oled oma poe pausile pannud, saad jätkuvalt uusi tooteid oma poodi üles laadida, kuid Ostjad ei saa oste sooritada.

ASUKOHA MUUTMINE

Profiilil kuvatav asukoht on seotud viimati lisatud tootele märgitud asukohaga. Saad seda muuta, kui klikid tootel ja valid "Täienda tooteinfot". Pärast uuendust on Sinu uus asukoht profiilil nähtav, kuid kõikidel toodetel see ei uuene, seega vajadusel tuleks tooted eraldi täiendada.

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust