Kaebuse esitamine ja blokeerimine

Sa oled oluline osa Yaga kogukonnast ja koos saame Yaga turvalisena hoida. Kui märkad Yaga platvormil midagi ebasobivat, siis palun teata sellest ja me tegeleme sellega edasi.

Kaebuse esitamine

Kliki toote või poe paremal üleval nurgas olevale kolmele täpile—> "Esita kaebus"—> vali kaebuse esitamise põhjus—> "Saada"

Kui kaebuse esitamise põhjus jääb valiku "Muu" alla, siis lisage kirjeldusse kindlasti ka selgitus. Me anname endast parima, et iga kaebus saaks ülevaadatud nii pea kui võimalik, kuid kuna hetkel käib lehe monitooring manuaalselt, siis võib see vahel oodatust kauem võtta.

PS! Kui Sul on mure seoses tellimuse või millegi muuga, siis palun võta ühendust otse meie klienditoega klikkides vestlusikoonile paremal all nurgas.

Blokeerimine

  1. Ava kasutaja profiil—> kliki paremal üleval nurgas olevale kolmele täpile

  1. Blokeeri kasutaja

Blokeerimisel on mõlemale osapoolele:

  • Kõik tegevusnupud peidetud (osta, meeldib, kopeeri link, jaga Facebookis, saada sõnum)
  • Vestlusfunktsioon keelatud ja varasemad sõnumid on peidetud
  • Ostmisfunktsioon on blokeeritud / blokeerija poes teise poole jaoks keelatud

Kuidas kasutajat blokeeringust vabastada? Ava kasutaja profiil --> klõpsa paremas ülanurgas olevale kolmele punktile --> "Vabasta kasutaja blokeering".

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust