Igale Omniva tellimusele genereeritakse ostu hetkel automaatne pakikood, mis muudab Saatja jaoks paki juba eelvormistatuks (s.t. sihtkohta ega Saaja telefoninumbrit enam pakile märkima ei pea) ning automaadi juures enam paki Saatjana raha välja käima ei pea.
Tellimuse laekumisel saad pakikoodi koos tellimuse kinnitusega emailile. Lisaks on pakikood nähtav oma poes tellimuste alt (Menüü => Minu pood => Tellimused => Lisainfo => Pakikood).
Kuidas Omniva pakikoodiga pakki saata?
- Paki saadetav ese korralikult ära, loe selle kohta lähemalt SIIT.
- Mine lähima Omniva pakiautomaadi juurde
- Vali ekraanilt Saadan paki => Vormistasin paki iseteeninduses/osta.ee’s/yaga.ee’s.
4. Vali kapi suurus, mille määrasid oma tootele Yagas.
PS! Kui selgub, et valitud kapi suurus osutub väikeseks, siis saad pakiautomaadi juures kapi suuruse suurema vastu vahetada, vajutades nupule „Ava suurem kapp“
- Prindi aadressikaart ning kleebi see saadetavale pakile.
- Aseta pakk avanenud kappi.
- Pakikoodi kasutamisel märgib Yaga süsteem mõne aja jooksul Sinu toote automaatselt väljastatuks = Ostja saab teavituse, et pakk on teel.
- Sihtkohta jõudes saab paki saaja sõnumi, millega saab ta paki automaadist kätte
NB1! Kui aadressikaarti ei õnnestunud pakile printida, siis hullu pole sellest midagi. Pakk jõuab sellest hoolimata kenasti kohale :)
NB2! Iga eraldiseisev pakk on seotud kindla pakikoodiga. Kui Ostja on vormistanud mitu ostu ühe pakikoodiga, siis peab kogu tellimuse pakkima ühte pakki. Mitut pakki sama koodiga ja samas kapis postitada pole võimalik.
Omniva teenuse osutamise tingimustega saad tutvuda SIIN. Kui vajad pakiautomaadi juures paki postitamisega abi, siis palun võta ühendust Omniva klienditeenindusega (661 6616).