Sinu Yaga poest sooritati ost? Rõõm kuulda 😊 Nüüd kui oled oma Yaga poest müügi saanud, tuleb Sul toode Ostjani toimetada.
- Tellimuse lisainfo nägemiseks ava Minu pood -> Tellimused. Kui soovid transpordiinfot näha, klõpsa nupule „Lisainfo“.
- Paki toode transpordikindlalt ära, mine lähima pakiautomaadi juurde (DPD/Omniva/Smartpost vastavalt Ostja valitule) ning pane pakk teele automaatselt genereeritud pakikoodi abil.
- Kui oled tellimuse teele pannud, siis muutub tellimuse staatus automaatselt mõne aja möödudes „Kaup väljastatud“ staatusesse ning Ostja saab teavituse, et kaup on teele pandud. Ühtlasi näete mõlemad paki jälgimiskoodi tellimuse lisainfo alt.
- Pärast seda, kui Ostja on toote kätte saanud ja tellimuse Yagas kinnitanud (klõpsates „Kaup käes“ nupule), vabastatakse müügist saadud raha Sinu Yaga kontole. Seda raha saab kasutada järgmiste ostude jaoks, või soovi korral võid müügist saadud raha oma pangakontole välja maksta.
Ostja vajutas „Kaup käes“ nupule, aga raha ei ole ikka minu pangakontole üle tulnud.
Müügist saadud raha vabastatakse Sinu Yaga kontole koheselt peale seda, kui Ostja on kauba kättesaamise Yagas kinnitanud. Oma Yaga kontol olevat raha saad kasutada Yagas ostlemiseks. Kui soovid väljamakset pangakontole, siis tuleb see ise initsieerida (Minu Konto -> Maksa pangakontole).
Pane tähele, et väljamakseid saab teha vaid kogu summa ulatuses ning osaline väljamaksmine pangakontole ei ole võimalik.