Mul ei õnnestu oma kontole sisse logida. Mida teha?

Yaga konto loomiseks ehk esmakordseks sisselogimiseks Yagasse on Sul valida, kas logid sisse Facebooki või Google kontoga:

  • Kui vajutad „Jätka Facebooki kontoga“, siis edastab Facebook Yagale meiliaadressi, mida oled Facebooki konto loomisel kasutanud - selleks võib olla ammune hot.ee või mail.ee aadress või uuem gmail.com vmt e-mailiaadress. Sinu Yaga kontoga seotud e-mailiks saab täpselt seesama e-mail. 
  • Kui vajutad „Jätka Google kontoga“, mis on tavaliselt gmail.com aadress või muu Sinu poolt määratud aadress, siis seotakse Yaga konto selle meiliaadressiga. 

Järgmisel korral kui Yagasse sisse logida soovid, võid olla unustanud, kumba nuppu ehk millist meiliaadressi Yaga konto loomiseks kasutasid. Kui Sul õnnestub sisse logida, aga Sinu konto on tühi, siis oled tõenäoliselt loonud endale topeltkonto.

Kui Sa ei mäleta, kas logisid esimesel korral sisse Facebooki või Google abil, siis proovi järgmisi samme: 

  1. Logi Yagasse sisse Facebooki või Google kontoga ja kontrolli Yaga Profiilist, milline meiliaadress on konto loomisel salvestatud. Võrdle Profiilis märgitud meiliaadressi oma Facebooki seadetes määratud e-mailiga ja Google e-mailiga. Kui Yaga Profiilis olev e-mail kattub Facebooki seadetes oleva e-mailiga, saad edaspidi sisse logida Facebooki kontoga; kui Yaga Profiilis olev e-mail kattub Sinu Google e-mailiga, siis saad edaspidi sisselogimiseks kasutada Google kontot. Kui Yaga Profiilis olev e-mail kattub nii Facebooki kui ka Google e-mailiga, siis saad Yagasse sisselogimiseks kasutada mõlemat loginit. 
  2. Meenuta, kas oled hiljuti vahetanud oma Facebooki seadetes olevat meiliaadressi ning kas see võib olla põhjuseks, et Sa ei saa oma Yaga kontole sisse logida või on konto tühi. 
  3. Vali sisselogimisel „Jätka Google kontoga“ ja kontrolli oma internetibrauseri ülevalt paremalt nurgast, kas oled õigele Google kontole sisse logitud. See on oluline, kui jagad seadet mõne pereliikmega. 

Kasutan Facebooki loginit, aga ei saa oma Yaga kontole sisse logida

Kui oled Yaga konto loonud Facebookiga sisse logides, aga ei pääse järgmisel korral oma Yaga kontole sisse, siis võib põhjus olla selles, et oled Facebooki seadetes vahepeal oma meiliaadressi muutnud. 

Sellisel juhul pääsed oma Yaga kontole, kui muudad Facebookis e-maili ajutiselt tagasi meiliaadressiks, mis see oli enne muutmist. Kui Sa ei mäleta, millise aadressiga oli tegu, siis pöördu Yaga kasutajatoe poole ja küsi, millise meiliaadressiga on Sinu kasutajanimi registreeritud. 

Seejärel logi Facebookiga Yagasse sisse ning muuda Yaga Profiilis oma meiliaadress uuendatud aadressiks. Kui oled Yagas oma meiliaadressi uuendanud, siis vaheta ka Facebookis aadress, et Yagas ja Facebookis olev meiliaadress oleksid samad. Kui meiliaadressid langevad kokku, saad oma Yaga kontole uuesti Facebooki kaudu sisse logida. 

Kui jagad seadet (lauaarvutit, mobiiltelefoni, tahvelarvutit) mõne pereliikmega, siis kontrolli, et oleksid brauseris Facebooki sisse loginud enda kontoga. 

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust