Mul ei õnnestu oma kontole sisse logida. Mida teha?

Yaga konto loomiseks ehk esmakordseks sisselogimiseks Yagasse on Sul valida, kas logid sisse Facebooki või Google kontoga:

  • Kui vajutad "Logi sisse Facebookiga", siis edastab Facebook Yagale e-maili, mida oled Facebooki konto loomisel kasutanud - selleks võib olla ammune hot.ee või mail.ee aadress või uuem gmail.com vmt e-mailiaadress. Sinu Yaga kontoga seotud e-mailiks saab täpselt seesama e-mail. 
  • Kui vajutad "Logi sisse Google kontoga", mis on tavaliselt gmail.com aadress või muu Sinu poolt määratud aadress, siis seotakse Yaga konto selle aadressiga. 

Järgmisel korral kui Yagasse sisse logida soovid, võid olla unustanud, kumba nuppu ehk millist e-maili Yaga konto loomiseks kasutasid. Kui Sul õnnestub sisse logida, aga Sinu konto on tühi, siis  oled tõenäoliselt loonud endale topeltkonto. 

Kui Sa ei mäleta, kas logisid esimesel korral sisse Facebooki või Google loginiga, siis proovi järgmisi samme: 

1. Logi Yagasse sisse Facebooki või Google kontoga  ja kontrolli Yaga Profiilist, milline e-mailiaadress on konto loomisel salvestatud. Võrdle Profiilis märgitud e-mailiaadressi oma Facebooki seadetes määratud e-mailiga ja Google e-mailiga. Kui Yaga Profiilis olev e-mail kattub Facebooki seadetes oleva e-mailiga, saad edaspidi sisse Facebooki kontoga; kui Yaga Profiilis olev e-mail kattub Sinu Google e-mailiga, siis saad edaspidi sisselogimiseks kasutada Google kontot. Kui Yaga Profiilis olev e-mail kattub nii Facebooki kui ka Google e-mailiga, siis saad Yagasse sisselogimiseks kasutada mõlemat loginit. 

2. Meenuta, kas oled hiljuti vahetanud oma Facebooki seadetes olevat e-maili ning kas see võib olla põhjuseks, et Sa ei saa oma Yaga kontole sisse logida või on konto tühi. 

3. Vali sisselogimisel "Logi sisse Google kontoga" ja kontrolli oma internetribrauseri ülevalt paremalt nurgast, kas oled õigele Google kontole sisse logitud. See võib olla oluline, kui jagad seadet mõne pereliikmega. 

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust