Miks ma ei näe oma Yaga e-poes ühtegi toodet?

Sellisel juhul oled tõenäoliselt loginud Yagasse tavapärasest  erineva e-mailiaadressiga, mis tähendab, et oled loonud endale topelt Yaga konto.

Iga kord kui logid Yagasse (kogemata) sisse erineva e-mailiga (näiteks esimesel korral vajutad logi sisse Facebookiga ja teisel korral logi sisse Google kontoga), loob Yaga Sulle uue kasutaja. Kui oled kindel, et oled Yagasse juba tooteid lisanud, aga peale järgmist sisselogimist ei leia Sa oma poest ühtegi toodet, siis ongi Yaga tõenäoliselt loonud Sulle uue kasutaja. 

Tee esmalt kindlaks, kas avasid kogemata uue Yaga konto. Selle kindlakstegemiseks vaata ringi oma kasutajakontol ja kontrolli kas Su varasemad ostud/ müügid on nähtavad ja kas näed oma Yagas saadetud sõnumeid. Lisaks kontrolli oma kasutajanime (Menüü --> Profiil), sest dubleeriva kasutajanime lõppu ilmub tihti 3 numbrit (Näide: esialgse kasutajanime @mari-tamm dubleeritud kasutajanimi on @mari-tamm891). Kui Sa ei näe oma kontol tellimusi ja sõnumeid, mis peaksid seal olema, siis oled tõenäoliselt tühjal kontol. 

Kui oled veendunud, et oled kogemata loonud uue konto ja soovid seda kustutada, siis vaata SIIT, kuidas kustutada oma kasutajat.

Kui oled kogemata loonud Yagasse topeltkonto, siis loe SIIT, kuidas saad sisse logida oma tegelikule Yaga kontole

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust