Tellimuste haldamine

Kas oled Müüja ja Sul on mõni tellimusega seonduv küsimus? Oled sattunud õigele lehele 😊

Selles artiklis saavad vastuse järgmised küsimused: 

  • Mida peale tellimuse saamist edasi teha?
  • Mida teha, kui pakiautomaadi juures olles selgub, et valitud kapp on liiga väike?
  • Panid paki teele, kuid ei kasutanud pakikoodi?
  • Kuidas tellimust katkestada?
  • Mida teha, kui Ostja ei vajuta „Kaup käes“ kinnitust?

Sinu Yaga poest sooritati ost? Rõõm kuulda! 😊 Nüüd kui oled oma Yaga poest müügi saanud, tuleb Sul toode Ostjani toimetada.

  1. Tellimuse lisainfo nägemiseks ava Minu pood -> Tellimused. Kui soovid transpordiinfot näha, klõpsa nupule „Lisainfo“.
  2. Paki toode transpordikindlalt ära, mine lähima pakiautomaadi juurde (DPD/Omniva/Smartpost vastavalt Ostja valitule) ning pane pakk teele automaatselt genereeritud pakikoodi abil.
  3. Kui oled tellimuse teele pannud, siis muutub tellimuse staatus automaatselt mõne aja möödudes „Kaup väljastatud“ staatusesse ning Ostja saab teavituse, et kaup on teele pandud. Ühtlasi näete mõlemad paki jälgimiskoodi tellimuse lisainfo alt.
  4. Pärast seda, kui Ostja on toote kätte saanud ja tellimuse Yagas kinnitanud (klõpsates „Kaup käes“ nupule), vabastatakse müügist saadud raha Sinu Yaga kontole. Seda raha saab kasutada järgmiste ostude jaoks, või soovi korral võid müügist saadud raha oma pangakontole välja maksta.

Mida teha, kui pakiautomaadi juures olles selgub, et valitud kapp on liiga väike?

Paraku ikka juhtub ning tuleb ette olukordi, kus tuleb välja, et valitud kapi suurus osutub väikeseks. Kui ost on juba sooritatud, siis olenevalt kullerist toimub kapi suuruse muutmine natuke erinevalt:

  • Smartposti puhul saab kapi suurust muuta pakiautomaadi juures helistades selleks automaadil olevale Itella klienditoe numbrile ning paludes endale avada suurem kapp. Ostjale tekib sellest lunapakk ning Ostja peab pakile järgi minnes vahe tasuma.
  • DPD puhul tuleks tellimus Müüjal tühistada --> toode uuesti müüki panna ning suurem kapp valida --> Ostja sooritab ostu uuesti --> tagasi ree peal. Alternatiivselt valib Müüja automaadist õige kapisuuruse ning tasub oma taskust vahe kinni.
  • Omniva puhul saad kapisuuruse automaadist valida.

Panid paki teele, kuid ei kasutanud pakikoodi?

Otseselt hullu sellest pole, et panid paki oma kuludega teele, kuna Ostja saab kauba kättesaamisel tellimuse ikkagi ära kinnitada, sõltumata tellimuse staatusest süsteemis, st. isegi siis, kui tellimus pole süsteemis „Kaup väljastatud“ staatuses. Sellisel juhul laekub Sinu Yaga kontole siis raha nii kauba, kui Ostja poolt tasutud summa transpordi eest pärast seda, kui Ostja on tellimuse Yagas ära kinnitanud.

Kuidas tellimust katkestada?

Kui oled Müüja, siis mine oma Yaga poodi ja ava vahekaart „Tellimused“. Konkreetse tellimuse vaatest leiad „Katkesta“ nupu. Tellimuse katkestamisel kantakse raha automaatselt Ostja Yaga kontole tagasi. 

Mida teha, kui Ostja ei vajuta „Kaup käes“ kinnitust?

Kui Sulle teadaolevalt on Ostja paki kätte saanud ja kaubaga rahul, siis kirjuta esmalt otse Ostjale, et ta vajutaks “Kaup käes” kinnitust. Ostja võib olla Yaga uus kasutaja, kes ei ole “Kaup käes” nuppu märganud või kasutaja, kes on nupuvajutuse paki kättesaamise õhinas unustanud. Yaga saadab Ostjale automaatteavituse kauba kättesaamise kinnitamiseks 5 päeva peale seda kui Müüja on kauba teele pannud. 

Kui Ostja 48h jooksul Sinu meeldetuletusele ei reageeri, siis kirjuta abi saamiseks email aadressile tugi@yaga.ee oma kasutajanime ja tellimuse numbriga. 

Ostja vajutas „Kaup käes“ nupule, aga raha ei ole ikka minu pangakontole üle tulnud.

Müügist saadud raha vabastatakse Sinu Yaga kontole koheselt peale seda, kui Ostja on kauba kättesaamise Yagas kinnitanud. Oma Yaga kontol olevat raha saad kasutada Yagas ostlemiseks. Kui soovid väljamakset pangakontole, siis tuleb see ise initsieerida (Minu Konto -> Maksa pangakontole). 

Pane tähele, et väljamakseid saab teha vaid kogu summa ulatuses ning osaline väljamaksmine pangakontole ei ole võimalik.

Vajad endiselt abi? Võta meiega ühendust Võta meiega ühendust